1. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
wykształcenie wyższe lub średnie o kierunku administracja, ekonomia,
dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, programów kadrowych, Microsoft.Word, Exel,
znajomość zagadnień związanych z prawem pracy i rachunkowości,
umiejętność tworzenia i analizy pism,
dobry stan zdrowia
2. Wymagania dodatkowe:
posiadanie następujących predyspozycji osobowościowych: umiejętność komunikacji, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, systematyczność, uczciwość, znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole.
Ponadto mile widziana znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja, wysoka kultura osobista.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
prowadzenie sekretariatu,
koordynacja i organizacja codziennej pracy biura,
segregacja i archiwizacja pism i dokumentów,
dbałość o prawidłowy obieg dokumentów,
przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji prawnej i administracyjnej,
prowadzenie spraw kadrowych pracowników,
prowadzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników,
sporządzanie umów o pracę, umów o dzieło i zleceń,
sporządzanie oficjalnych pism biurowych, w tym raportów i sprawozdań,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej ( w tym poczty elektronicznej),
wsparcie zespołu w bieżących projektach,
dbałość o o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy działami,
odbieranie połączeń telefonicznych i udzielanie informacji,
prowadzenie działu BHP i P/P,
pełnienie obowiązków kasjera,
realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych,
w tym dokumentacji budynków,
przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych zgodnie z procedurami,
zakup artykułów biurowych i środków czystości wg zapotrzebowania,
koordynacja pracy pracowników gospodarczych.
5. Wymagane dokumenty:
CV ze zdjęciem,
kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie,
kserokopie świadectw pracy,
kserokopia dowodu osobistego,
Oferty z dokumentami należy przesłać pocztą na adres:
Miejsko-Gminne Centrum Kultury w Rykach, 08-500 Ryki, ul.Warszawska 11 lub przesłać mailem na adres: centrumkultury.ryki@wp.pl
lub składać osobiście w siedzibie MGCK sekretariat (I piętro) w terminie do 19.09.2022 r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją:
,,Nabór na wolne stanowisko Pracownik administracyjno-biurowy w Miejsko-Gminnym Centrum Kultury w Rykach’’
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
………………………………….
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29. 08. 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą
z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223, poz. 1458)”.